SZOLGÁLTATÓI INFORMÁCIÓK ÉS JELENTKEZÉS

2019-ben is várjuk majd azon partnerek és szolgáltatók jelentkezését, akik lehetőséget adnak a fesztiválozóknak arra, hogy a jól bevált eszközök mellett olyan új technikákkal, módszerekkel, termékekkel ismerkedhessenek meg, amelyek hozzájárulnak  az egészséges életmód, az önfejlesztés, a feltöltődés, és a külső-belső harmónia megteremtéséhez.

*** Az Everness Fesztivál 2019-re a szolgáltatói jelentkezés első határideje: 2019. január 10. csütörtök (éjfél). ***

Tekintsd meg rövid bemutatkozónkat, melyből megtudhatod, milyen összetételű, érdeklődésű közönséggel találkozhatsz az Everness-en, és hogy mitől más ez a fesztivál!
A helyszín alaprajzának* megtekintéséhez kattints IDE! (*A térkép tájékoztató jellegű. A szolgáltatói helyek pontos kijelölésére a jelentkezés lezárása után kerül sor.)

Dátum: 2019. június 19-24.
A helyszín pontos címe: 8226 Alsóörs, Camping utca 19. (Pelso Camping)
Várható résztvevői létszám: napi 5000 fő

Szervező:
Everness Rendezvények Zrt.

Elérhetőségek:
Telefon: +36-1-299-0989
Levelezési cím: 1277 Budapest, Pf.: 67.
E-mail: info@everness.hu
Web: www.evernessfesztival.hu
Facebook: www.facebook.com/everness


EVERNESS FESZTIVÁL 2019

Szolgáltatói részvételi feltételek

 

NYITVATARTÁS:

2019. június 19. (szerda) 12:00 óra és 2019. június 24. (hétfő) 12:00 óra között.
Szolgáltatói kitelepülés csak a rendezvény teljes nyitvatartási idejére lehetséges.

A rendezvény programjai és egyedi dinamikája alapján a napi nyitvatartási idő 10:00-19:00 óra között kötelező.
Ennél korábban és később (reggel 7:00 és este 23:00 óra között) is van lehetőség a nyitva tartásra, amennyiben a nyújtott szolgáltatás (pl. hangos zene) nem zavarja a vendégek nyugalmát.

 
ÉPÍTÉS/BONTÁS

Építési nap (szolgáltatói sátor telepítése, berendezése, dekorálása): 2019. június 18. (kedd) 8:00-19:00 óra között.
Zárás (szolgáltatói sátor, berendezések, dekoráció bontása): 2019. június 24. (hétfő) 12:00 -19:00 óra között.


AUTÓS-/TEHERFORGALOM

A rendezvény ideje alatt a rendezvény területén az autós- és teherforgalom nem engedélyezett. Gépkocsival behajtani az építés és a bontás ideje alatt behajtási engedéllyel lehet. Parkolás a rendezvény területén kívül biztosított.

 
SZOLGÁLTATÓI KITELEPÜLÉS TÍPUSAI:

Árusító hely: 3x3 méter vagy nagyobb méretű helyen termékek / szolgáltatások (pl. hennázás) helyszíni értékesítése, és/vagy bemutatása.
Egyéni kezelőhely: 3x3 méter vagy nagyobb méretű helyen masszázs, egyéb egyéni terápiák, szolgáltatások nyújtása.
Workshop sátorhely: minimum 5x5 méter vagy nagyobb méretű helyen előre - a rendezvény honlapján és programmagazinjában - meghirdetett  programmal, szolgáltatásokkal történő kitelepülés.
A workshop sátorral történő kitelepülés feltételei:
- Minimum 25 négyzetméteres programhelyszín bérlése
- Minimum 25 négyzetméteres, fedett, időjárásálló, biztonságtechnikai előírásoknak megfelelő rendezvénysátor állítása/bérlése - műbizonylat vagy felelősségvállalási nyilatkozat beadása kötelező
- Programbontás határidőre történő benyújtása
- Programbontás szervezői jóváhagyása
Vendéglátás: jelentkezés és bővebb információ 2019. január 15-től az alábbi űrlapon:

VENDÉGLÁTÓS JELENTKEZÉSI LAP

SZOLGÁLTATÓI KITELEPÜLÉS ÁRAI:

A hasznos szolgáltatói terület bérleti díja 4 000 Ft+ÁFA/m2 összegről indul. A minimum bérelhető terület 9 m2.
A szolgáltatói terület bérleti díjai 2019-ben a következőképpen alakulnak:

Jelentkezési
határidő
Szerződés és befizetés
beérkezésének határideje
Négyzetméterenkénti
díj (+ÁFA)
2019. január 10.2019. január 31.4 000 Ft
2019. február 10.2019. február 28.4 300 Ft
2019. március 10.2019. március 31.4 800 Ft
2019. április 10.2019. április 30.5 500 Ft


A fenti határidők elmulasztása esetén a megrendelés automatkusan törlésre kerül. Természetesen a jelentkezés nem vész el, a megrendelés újraindítható. 
 
Az 5x10 méternél nagyobb méretű kitelepülés esetén kérd egyedi ajánlatunkat a majoros.viktoria@everness.hu címen!
 
A szolgáltató helyek bérleti díjai az alábbiakat tartalmazzák:
- bérelni kívánt terület használata, melyre saját, vagy bérelt sátor/stand/jurta állítható fel,
- 1 db 230V-os áramvételezési lehetőség, a helyszíntől maximum 10 m-re,
- díjmentes sátorozási lehetőség a kijelölt sátorozási területen,
- 1 db parkolóhely a rendezvény területén kívül kijelölt parkolóhelyen.
 
A fenti árak NEM tartalmazzák a bérelni kívánt eszközök (pl. sátor) bérleti díját, a szállás költségét, valamint a rendezvényre érvényes szolgáltatói belépőket
 
A kiemelt helyen (pl.: sarokparcellán, Balaton parti szakaszon) lévő szolgáltatói terület bérleti díját 2 000 Ft + ÁFA felárral számítjuk.
 
A workshop sátorhely bérleti díja a kötelező minimum 5x5 m szolgáltató terület díján felül programhelyszínenként további 35 000 Ft + ÁFA, mely biztosítja a workshop programjainak megjelenését az online és nyomtatott programfüzet programbontásában illetve a programhelyszín megjelenítését a fesztiváltérképen.  
 
Azon szolgáltatók, akik a rendezvényen kizárólag ingyenes szolgáltatást nyújtanak vendégeinknek, 20% kedvezményt kapnak a szolgáltatói terület bérleti díjából. 


BÉRELHETŐ ESZKÖZÖK:

3x3 sátor: 20 000 Ft + ÁFA
6x3 sátor: 40 000 Ft + ÁFA
5x5 sátor: 70 000 Ft + ÁFA
5x10 sátor: 140 000 Ft + ÁFA
10x10 sátor: 230 000 Ft + ÁFA
 
5x5 padozat (fa padló): 50 000 Ft + ÁFA
5x10 padozat (fa padló): 90 000 Ft + ÁFA
10x10 padozat (fa padló): 150 000 Ft + ÁFA
 
Műanyag szék: 1 000 Ft + ÁFA / db
Sörpad szett (2 db sörpad + 1 db sörasztal): 5 000 Ft + ÁFA / szett
 
(Az árak tartalmazzák az oda- és visszaszállítás, valamint a felépítés és lebontás költségét is.) 


 SZOLGÁLTATÓI MARKETINGCSOMAGOK

Az alábbi linken elérheted az igénybe vehető médiamegjelenések tájékoztatóját, mely a jelentkezések elfogadása után válik rendelhetővé.


 SZOLGÁLTATÓI BELÉPŐK A SZEMÉLYZET RÉSZÉRE

A kitelepülés méretének függvényében az alábbi darabszámú, a rendezvény teljes idejére érvényes kedvezményes szolgáltatói belépő vásárolható 24 000 Ft/db áron:
- 3x3 árusító hely/egyéni kezelőhely: maximum 2 db kedvezményes belépő
- 6x3 árusító hely/egyéni kezelőhely: maximum 4 db kedvezményes belépő
- 5x5 workshop sátorhely: maximum 6 db kedvezményes belépő
- 5x10 workshop sátorhely: maximum 12 db kedvezményes belépő
 
A kedvezményes szolgáltatói belépők megvásárlásának határideje egységesen 2019. április 30.


TEVÉKENYSÉG VÉGZÉSÉHEZ SZÜKSÉGES ENGEDÉLYEK

A rendezvényre való kitelepüléshez rendelkezned kell a saját tevékenységi körödnek megfelelő, érvényes kereskedelmi, szolgáltatói engedélyekkel, illetve végzettségeket igazoló dokumentumokkal, mert azokat az illetékes hatóságok (pl. NAV, NÉBIH, Helyi önkormányzat) ellenőrizhetik.

Kereskedelmi tevékenység helyi önkormányzatnál történő bejelentése:
A bejelentésköteles kereskedelmi tevékenységeket a "210/2009.(IX.29.) kormányrendelet a kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről” szóló jogszabály határozza meg.
Kereskedelmi tevékenység bejelentése - NYOMTATVÁNY LETÖLTÉSE
Kereskedelmi tevékenység bejelentése - NYOMTATVÁNY KITÖLTÉSI ÚTMUTATÓ LETÖLTÉSE
 
Bővebb felvilágosítás és engedélykérelem benyújtása:
Alsóörsi Közös Önkormányzati Hivatal
Alsóörs, Endrődi Sándor u. 49.
Tel., Fax.: 87/447-192/11
E-mail: hivatal@alsoors.hu

 
ŐRZÉS, BIZTONSÁGI SZOLGÁLAT

A rendezvény teljes területét őrző-védő szolgálat biztosítja. Emellett kérjük, hogy gondoskodj értékeid, árukészleted biztonságos tárolásáról. A rendezvény területén őrizetlenül hagyott értékekért a szervezők nem vállalnak felelősséget.


SZELEKTÍV HULLADÉKGYŰJTÉS ÉS KÖRNYEZETVÉDELEM

Minden szolgáltató köteles a bérelt területét tisztán tartani, a bontás után tisztán átadni és a keletkező hulladékot a fesztivál környezetvédő szellemiségével összhangban szelektíven gyűjteni és a szelektív gyűjtőkonténerekben elhelyezni. Ezek elmulasztása esetén 20 000 Ft takarítási díjat számolunk fel, mely bontás után a terület visszavételekor vagy az elszámoláskor fizetendő. 

 
FIZETŐRENDSZER ÉS ELSZÁMOLÁS

 A rendezvényen HelloPay készpénzmentes fizetőrendszer (fesztiválkártya és POS terminál) működik, melynek használata minden kereskedelmi tevékenységet folytató szolgáltatónak kötelező.
A rendezvényen a vásárlás kizárólag elektronikus utalványnak minősülő HelloPay RFID kártyával (fesztiválkártya). Készpénz, bankkártya és egyéb készpénz-helyettesítő fizetési eszköz, utalvány elfogadása tilos.
A POS terminál használatáról a HelloPay Zrt. a rendezvény megkezdését megelőzően (a terminál átvételekor a helyszínen) oktatást tart a szolgáltatók számára, és folyamatos támogatást biztosít a rendezvény ideje alatt. Az oktatáson való részvétel a terminált kezelő személyzet valamennyi tagja részére kötelező.
A rendszer használati díja a bruttó bevétel 8%-a, mely automatikusan kerül levonásra a rendezvény végi elszámoláskor.


A terminálon befolyt (8%-kal csökkentett) bevétel kifizetésére a következő módokon van lehetőség:
- a helyszínen készpénzben, kizárólag a fesztivál zárása után, 2019. június 24-én, melynek feltétele az  április 30-ig befizetett 5 000 Ft+ÁFA összegű kezelési költség. 
- készpénzben az Everness Fesztivál Irodájában 2019. július 3-5. között, előre egyeztetett időpontban.
- átutalással 2019. július 3-tól, mely esetben a banki tranzakciós költséggel terhelt összeg kerül átutalásra.

A magyarországi érvényes kereskedelmi jogszabályok betartása (pl. nyugtaadási kötelezettség) kötelező, ezt az illetékes hatóságok ellenőrizhetik.

 
SZÁLLÁS A RENDEZVÉNY TERÜLETÉN

Mobilház, lakókocsi hely bérlése: https://shop.everness.hu/fesztival-szallasok
 
Sátorozás: szolgáltató partnereink részére díjmentesen biztosítunk sátorozási lehetőséget kizárólag a közreműködői kemping területén. A szolgáltatói parcellákon sátorozni tilos. Díjmentes sátorhely igényedet kérjük előre add le a szolgáltatói jelentkezési űrlapban!
A kemping területén töltött éjszakák idegenforgalmi adókötelezettséggel terheltek, melyet a helyszínen kell kifizetni. Összege 18 év felett napi bruttó 500 Ft.


Ha szimpatikusak számodra a leírtak és szívesen működnél velünk együtt, akkor az alábbi linken található űrlap kitöltésével add le szolgáltatói jelentkezésed:

SZOLGÁLTATÓI JELENTKEZÉSI LAP

Jelentkezési határidő: 2019. január 10. csütörtök (éjfél)

A beérkezett jelentkezések elbírálására a jelentkezési határidő letelte után kerül sor. Ezután e-mail-ben értesítünk a további információkról, teendőkről.

Kérünk, hogy a kommunikáció átláthatósága és szervezhetősége érdekében írásban tartsuk a kapcsolatot, így megállapodásunk részletei mindannyiunk számára pontosan nyomon követhetőek lesznek.

Köszönjük!

Szolgáltatói kitelepüléssel kapcsolatos egyéb kérdéseiddel fordulj szervezőnkhöz bizalommal:

Majoros Viktória
majoros.viktoria@everness.hu
 

logo