SZOLGÁLTATÓI INFORMÁCIÓK ÉS JELENTKEZÉS

2020-ban is várjuk majd azon partnerek és szolgáltatók jelentkezését, akik lehetőséget adnak a fesztiválozóknak arra, hogy a jól bevált eszközök mellett olyan új technikákkal, módszerekkel, termékekkel ismerkedhessenek meg, amelyek hozzájárulnak  az egészséges életmód, az önfejlesztés, a feltöltődés, és a külső-belső harmónia megteremtéséhez.

*** Az Everness Fesztivál 2020-ra szolgáltatói jelentkezés utolsó határideje: 2020. augusztus 7. péntek (éjfél). ***

Tekintsd meg rövid bemutatkozónkat, melyből megtudhatod, milyen összetételű, érdeklődésű közönséggel találkozhatsz az Everness-en, és hogy mitől más ez a fesztivál! A helyszín alaprajzának* megtekintéséhez kattints IDE! (*A térkép tájékoztató jellegű. A szolgáltatói helyek pontos kijelölésére a jelentkezés lezárása után kerül sor.)

Dátum: 2020. augusztus 26-31.

A helyszín pontos címe: Sio Camping (8600 Sófok-Sóstó, Puszta-torony tér 1.)

Várható résztvevői létszám: napi 4000 fő

Szervező:
Everness Rendezvények Zrt.

Elérhetőségek:
Levelezési cím: 1311 Budapest, Pf.: 89.
E-mail: info@everness.hu
Web: www.evernessfesztival.hu
Facebook: www.facebook.com/everness


EVERNESS FESZTIVÁL 2020.

Szolgáltatói részvételi feltételek

 

NYITVATARTÁS:

2020. augusztus 26. (szerda) 12:00 óra és 2020. augusztus 31. (hétfő) 12:00 óra között.
Szolgáltatói kitelepülés csak a rendezvény teljes nyitvatartási idejére lehetséges.

A rendezvény programjai és egyedi dinamikája alapján a napi nyitvatartási idő 10:00-19:00 óra között kötelező.
Ennél korábban és később (reggel 7:00 és este 23:00 óra között) is van lehetőség a nyitva tartásra.

A nappali nyivatartás ideje alatt szolid beszédhangosítás, csendes workshop illetve halk aláfestő zene használata engedélyezett.

ZAJ és HANGRENDELET

Reggel 7:00 és 9:00 között a CSENDES ÓRÁK időszakát tartjuk a fesztivál teljes területén. E két óra alatt meditációs, hangfürdős foglalkozások tarthatók. Tilos bárminemú hangoskodás, hangosítás használata, 

A hangos terápiák, workshopok, erősen kihangosított beszéd, hangos zene vagy hangszeres zenélés csak 18:00 és 21:00 között engedélyezett. 

 
ÉPÍTÉS/BONTÁS

Építési nap (szolgáltatói sátor telepítése, berendezése, dekorálása): 2020. augusztus 25. (kedd) 8:00-19:00 óra között.
Zárás (szolgáltatói sátor, berendezések, dekoráció bontása): 2020. augusztus 31. (hétfő) 12:00 -19:00 óra között.


AUTÓS-/TEHERFORGALOM

A rendezvény ideje alatt a rendezvény területén az autós- és teherforgalom nem engedélyezett. Gépkocsival behajtani az építés és a bontás ideje alatt behajtási engedéllyel lehet. Parkolás a rendezvény területén kívül biztosított.

 
SZOLGÁLTATÓI KITELEPÜLÉS TÍPUSAI:

Árusító hely: 3x3 méter vagy nagyobb méretű helyen termékek / szolgáltatások (pl. hennázás) helyszíni értékesítése, és/vagy bemutatása.
Egyéni kezelőhely: 3x3 méter vagy nagyobb méretű helyen masszázs, egyéb egyéni terápiák, szolgáltatások nyújtása.
Workshop sátorhely: minimum 5x5 méter vagy nagyobb méretű helyen előre - a rendezvény honlapján és programmagazinjában - meghirdetett  programmal, szolgáltatásokkal történő kitelepülés.
A workshop sátorral történő kitelepülés feltételei:
- Minimum 25 négyzetméteres programhelyszín bérlése
- Minimum 25 négyzetméteres, fedett, időjárásálló, biztonságtechnikai előírásoknak megfelelő rendezvénysátor állítása/bérlése - műbizonylat vagy felelősségvállalási nyilatkozat beadása kötelező
- Programbontás határidőre történő benyújtása
- Programbontás szervezői jóváhagyása


Vendéglátás: jelentkezés és bővebb információ az alábbi linken érhető el: Vendéglátóknak

 

SZOLGÁLTATÓI KITELEPÜLÉS ÁRAI:

A hasznos szolgáltatói terület bérleti díja a rendezvény teljes idejére 4 000 Ft+ÁFA/m2 összegről indul. A minimum bérelhető terület 9 m2.
A szolgáltatói terület bérleti díjai 2020-ban a következőképpen alakulnak:

Jelentkezési
határidő
Szerződés és befizetés
beérkezésének határideje
Négyzetméterenkénti
díj (+ÁFA)
2020. augusztus 7.2020. augusztus 14.4 800 Ft


A fenti határidők elmulasztása esetén a megrendelés automatkusan törlésre kerül. Természetesen a jelentkezés nem vész el, a megrendelés újraindítható. 
 
Az 5x10 méternél nagyobb méretű kitelepülés esetén kérd egyedi ajánlatunkat a patkos.monika@everness.hu címen!
 
A szolgáltató helyek bérleti díjai az alábbiakat tartalmazzák:
- bérelni kívánt terület használata, melyre saját, vagy bérelt sátor/stand/jurta állítható fel,
- 1 db 230V-os áramvételezési lehetőség, a helyszíntől maximum 10 m-re,
- díjmentes sátorozási lehetőség a kijelölt sátorozási területen,
- 1 db parkolóhely a rendezvény területén kívül kijelölt parkolóhelyen.
 
A fenti árak NEM tartalmazzák a bérelni kívánt eszközök (pl. sátor) bérleti díját, a szállás költségét, valamint a rendezvényre érvényes szolgáltatói belépőket
  
A workshop sátorhely bérleti díja a kötelező minimum 5x5 m szolgáltató terület díján felül programhelyszínenként további 35 000 Ft + ÁFA, mely biztosítja a workshop programjainak megjelenését az online és nyomtatott programfüzet programbontásában illetve a programhelyszín megjelenítését a fesztiváltérképen.  
 
Azon szolgáltatók, akik a rendezvényen kizárólag ingyenes szolgáltatást nyújtanak vendégeinknek, 20% kedvezményt kapnak a szolgáltatói terület bérleti díjából. 


BÉRELHETŐ ESZKÖZÖK:

3x3 sátor: 22000 Ft + ÁFA
6x3 sátor: 44 000 Ft + ÁFA
5x5 sátor: 75 000 Ft + ÁFA
10x10 sátor: 230 000 Ft + ÁFA
 
5x5 padozat (fa padló): 60 000 Ft + ÁFA
5x10 padozat (fa padló): 100 000 Ft + ÁFA
10x10 padozat (fa padló): 160 000 Ft + ÁFA
 
Műanyag szék: 1 000 Ft + ÁFA / db
Sörpad szett (2 db sörpad + 1 db sörasztal): 5 000 Ft + ÁFA / szett
 
(Az árak tartalmazzák az oda- és visszaszállítás, valamint a felépítés és lebontás költségét is.) 


 SZOLGÁLTATÓI MARKETINGCSOMAGOK

Itt hamarosan elérheted az igénybe vehető médiamegjelenések tájékoztatóját, mely a jelentkezések elfogadása után válik rendelhetővé.


 SZOLGÁLTATÓI BELÉPŐK A SZEMÉLYZET RÉSZÉRE

A kitelepülés méretének függvényében az alábbi darabszámú, a rendezvény teljes idejére érvényes kedvezményes szolgáltatói belépő vásárolható 24000 Ft/db áron:
- 3x3 árusító hely/egyéni kezelőhely: maximum 2 db kedvezményes belépő
- 6x3 árusító hely/egyéni kezelőhely: maximum 4 db kedvezményes belépő
- 5x5 workshop sátorhely: maximum 6 db kedvezményes belépő
- 5x10 workshop sátorhely: maximum 12 db kedvezményes belépő
 
A kedvezményes szolgáltatói belépők megvásárlásának határideje egységesen 2020. július 25. szombat

Természetesen a fenti kedvezményes jegyeken felül is lehet vásárolni belépőket a mindenkori aktuális heti bérlet formájában a fesztivál jegyértékesítő oldalán.

 Az építés és a szolgáltatói betelepülés napjára díjmentes építőnapi belépők igényelhetők a jelentkezés jóváhagyása után a szolgáltatói webshopban.


TEVÉKENYSÉG VÉGZÉSÉHEZ SZÜKSÉGES ENGEDÉLYEK

A rendezvényre való kitelepüléshez rendelkezned kell a saját tevékenységi körödnek megfelelő, érvényes kereskedelmi, szolgáltatói engedélyekkel, illetve végzettségeket igazoló dokumentumokkal, mert azokat az illetékes hatóságok (pl. NAV, NÉBIH, Helyi önkormányzat) ellenőrizhetik.
A bejelentésköteles kereskedelmi tevékenységeket a "210/2009.(IX.29.) kormányrendelet a kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről” szóló jogszabály határozza meg.


Kereskedelmi tevékenység helyi önkormányzatnál történő bejelentése kizárólag elektronikus úton  lehetséges. 

Hivatali kapu neve és KRID azonosítója: SIOFOKHGYO 352510741

 

NAV Eljárási illetékhez kapcsolódó befizetések bevételi számlaHU97100320000107606400000000
 
Bővebb felvilágosítás:

Siófok Város Önkormányzata

8600 Siófok, Fő tér 1.

Hatósági osztály: +36 84 504 120

 
ŐRZÉS, BIZTONSÁGI SZOLGÁLAT

A rendezvény teljes területét őrző-védő szolgálat biztosítja. Emellett kérjük, hogy gondoskodj értékeid, árukészleted biztonságos tárolásáról. A rendezvény területén őrizetlenül hagyott értékekért a szervezők nem vállalnak felelősséget.


SZELEKTÍV HULLADÉKGYŰJTÉS ÉS KÖRNYEZETVÉDELEM

A fesztivál szolgáltatói és vendéglátói kötelesek a szolgáltatásuk helyén keletkezett hulladékot (eszközök, csomagolóanyagok, palackok, konyhai hulladék, étel előkészítés során keletkező hulladék, ételmaradék, mosogatólé, fáradt olaj) szelektíven (lebomló, papír, műanyag, fém, kommunális) gyűjteni, valamint a szelektív hulladékot napi rendszerességgel elhelyezni a kijelölt szelektív hulladékgyűjtő pontokon.
Az Everness rendezvényein a vendéglátóipari egységek kizárólag lebomló evőeszközöket és környezetbarát tisztítószereket használhatnak, amelyek beszerezhetőek a fesztivál ökológiai partnerétől.
Minden szolgáltató és vendéglátóipari egység köteles a bérelt területét tisztán tartani, a bontás után tisztán átadni. 

A szelektív hulladékgyűjtésre és környezetvédelemre vonatkozó előírások betartását a fesztivál Zöldkommandója szúrópróbaszerűen, naponta ellenőrzi.

Takarítási és környezetterhelési díj:

A rendezvény végén, bontás után rendezetlenül hagyott szolgáltatói helyekre 20 000 Ft takarítási díjat számítunk fel.
A bérelt sátrakra ragasztani, matricázni tilos! A bérelt sátrakon maradt ragasztások takarítási díja 6 500 Ft.
Amennyiben a Zöldkommandó figyelmeztetése után a szolgáltató vagy vendéglátóipari egység működése továbbra sem felel meg a fesztivál szelektív hulladékgyűjtési és környezetvédelmi előírásainak, 50 000 Ft környezetterhelési díj kerül kiszámlázásra.

 
FIZETŐRENDSZER ÉS ELSZÁMOLÁS

 A rendezvényen HelloPay készpénzmentes fizetőrendszer (fesztiválkártya és POS terminál) működik, melynek használata minden kereskedelmi tevékenységet folytató szolgáltatónak kötelező.
A rendezvényen a vásárlás kizárólag elektronikus utalványnak minősülő HelloPay RFID kártyával (fesztiválkártya). Készpénz, bankkártya és egyéb készpénz-helyettesítő fizetési eszköz, utalvány elfogadása tilos.
A POS terminál használatáról a HelloPay Zrt. a rendezvény megkezdését megelőzően (a terminál átvételekor a helyszínen) oktatást tart a szolgáltatók számára, és folyamatos támogatást biztosít a rendezvény ideje alatt. Az oktatáson való részvétel a terminált kezelő személyzet valamennyi tagja részére kötelező.
A rendszer használati díja a bruttó bevétel 8%-a, mely automatikusan kerül levonásra a rendezvény végi elszámoláskor.


A terminálon befolyt (8%-kal csökkentett) bevétel kifizetésére a következő módokon van lehetőség:
- a helyszínen készpénzben, kizárólag a fesztivál zárása után, 2020. augusztus 31-én, melynek feltétele a július 10-ig befizetett 5 000 Ft+ÁFA összegű kezelési költség. 
- készpénzben az Everness Fesztivál Irodájában 2020. szeptember 6-8.. között, előre egyeztetett időpontban.
- átutalással 2020. szeptember 6-tól, mely esetben a banki tranzakciós költséggel terhelt összeg kerül átutalásra.

A magyarországi érvényes kereskedelmi jogszabályok betartása (pl. nyugtaadási kötelezettség) kötelező, ezt az illetékes hatóságok ellenőrizhetik.

 
SZÁLLÁS A RENDEZVÉNY TERÜLETÉN

Mobilház, lakókocsi hely bérlése: https://shop.everness.hu/fesztival-szallasok
FONTOS: A mobilházak foglalása csupán a fesztivál idejére szól 2020. augusztus 26-31. között, tehát a keddi építő nap éjszakájára (aug. 25. kedd) külön kell intézni a SioCamping elérhetőségein. siocampingkft@gmail.com

Sátorozás: szolgáltató partnereink részére díjmentesen biztosítunk sátorozási lehetőséget kizárólag a közreműködői kemping területén. A szolgáltatói parcellákon sátorozni tilos. Díjmentes sátorhely igényedet kérjük előre add le a szolgáltatói jelentkezési űrlapban!
A kemping területén töltött éjszakák idegenforgalmi adókötelezettséggel terheltek, melyet a helyszínen kell kifizetni. Összege 18 év felett napi bruttó 500 Ft.


Ha szimpatikusak számodra a leírtak és szívesen működnél velünk együtt, akkor az alábbi linken található űrlap kitöltésével add le szolgáltatói jelentkezésed:

SZOLGÁLTATÓI JELENTKEZÉSI LAP

Jelentkezési határidő: 2020. jaugusztus 7. péntek (éjfél)

A beérkezett jelentkezések elbírálására a jelentkezési határidő letelte után kerül sor. Ezután e-mail-ben értesítünk a további információkról, teendőkről.

Kérünk, hogy a kommunikáció átláthatósága és szervezhetősége érdekében írásban tartsuk a kapcsolatot, így megállapodásunk részletei mindannyiunk számára pontosan nyomon követhetőek lesznek.

Köszönjük!

Szolgáltatói kitelepüléssel kapcsolatos egyéb kérdéseiddel fordulj szervezőnkhöz bizalommal:

Patkós Moncsa

patkos.monika@everness.hu