Bach Zoltán

tréner

Régen felfigyeltem arra, hogy én is és a körülöttem lévő emberek is helyzetekkel szembesülnek amelyeket problémának élnek meg.
Idővel több megoldást is sikerült tartósan a mindennapok részévé tennem.
Bár a feladatok egyre csak sokasodtak, erősödött bennem az az érzés, hogy a harmonikus, kiegyensúlyozott, élményteli, izgalmas élet nem csupán álom hanem valóság is lehet.
Ehhez 3 tényezőre van szükség: célok, kitartás, egészség, idő.
Az életemben és az előadásaimban is arra törkszem, hogy a megvalósítással kapcsolatos információk mindenki számára elérhetőek legyenek.

Vissza

Bach Zoltán:

Meridián torna / 5 tibeti rítus

Balance - 2019. 06. 20. Csütörtök 08:00-08:45

8:00 - 8:30 Meridián torna
Egészséges emberben az életenergia akadálytalanul kering, a 12 fő és a két középvonali meridiánban. Betegség állapotában a meridiánban elakad az energia. Ahhoz, hogy az egészséges állapot fenntartható legyen, mintegy napi 20 percet érdemes szánni a saját meridiánjaink szabad energia-áramlásának biztosítására. A gyakorlatsor különböző részekből áll. Három fontos meridiánponton akupresszúrázunk magunkat. Hasi légzést végzünk. A lábaink erejének fenntartása érdekében guggolunk. Átmozgatjuk a térdeket és végigpaskoljuk szinte az egész testünket. Felpezsdítő érzés remek napindító egészséges szervezetünk záloga.

 

8:30 - 8:45 Öt tibeti rírus
Öt ősi gyakorlat a Himalája fennsíkjáról származó titok. Optimálisan egymáshoz hangolt gyakorlatokból álló program. Napi 10-20 perc már meghozza az eredményt. Felélénkül a keringésünk a hormonrendszerünk a szerveink életenergiával telnek meg. A csakráink szokásaink következtében gyakran kizökkennek az egyensúlyból, túl vagy alul működnek. Úgy nyerhetjük vissza fiatalos életérzésünket, vitalitásunkat ha aktiváljuk és egyensúlyba hozzuk a csakráink. Az Öt Tibeti éppen ezt a hatást éri el. 


Bach Zoltán:

Meridián torna / 5 tibeti rítus

Balance - 2019. 06. 21. Péntek 08:00-08:45

8:00 - 8:30 Meridián torna
Egészséges emberben az életenergia akadálytalanul kering, a 12 fő és a két középvonali meridiánban. Betegség állapotában a meridiánban elakad az energia. Ahhoz, hogy az egészséges állapot fenntartható legyen, mintegy napi 20 percet érdemes szánni a saját meridiánjaink szabad energia-áramlásának biztosítására. A gyakorlatsor különböző részekből áll. Három fontos meridiánponton akupresszúrázunk magunkat. Hasi légzést végzünk. A lábaink erejének fenntartása érdekében guggolunk. Átmozgatjuk a térdeket és végigpaskoljuk szinte az egész testünket. Felpezsdítő érzés remek napindító egészséges szervezetünk záloga.

 

8:30 - 8:45 Öt tibeti rírus
Öt ősi gyakorlat a Himalája fennsíkjáról származó titok. Optimálisan egymáshoz hangolt gyakorlatokból álló program. Napi 10-20 perc már meghozza az eredményt. Felélénkül a keringésünk a hormonrendszerünk a szerveink életenergiával telnek meg. A csakráink szokásaink következtében gyakran kizökkennek az egyensúlyból, túl vagy alul működnek. Úgy nyerhetjük vissza fiatalos életérzésünket, vitalitásunkat ha aktiváljuk és egyensúlyba hozzuk a csakráink. Az Öt Tibeti éppen ezt a hatást éri el. 


Bach Zoltán:

Meridián torna / 5 tibeti rítus

Balance - 2019. 06. 22. Szombat 08:00-08:45

8:00 - 8:30 Meridián torna
Egészséges emberben az életenergia akadálytalanul kering, a 12 fő és a két középvonali meridiánban. Betegség állapotában a meridiánban elakad az energia. Ahhoz, hogy az egészséges állapot fenntartható legyen, mintegy napi 20 percet érdemes szánni a saját meridiánjaink szabad energia-áramlásának biztosítására. A gyakorlatsor különböző részekből áll. Három fontos meridiánponton akupresszúrázunk magunkat. Hasi légzést végzünk. A lábaink erejének fenntartása érdekében guggolunk. Átmozgatjuk a térdeket és végigpaskoljuk szinte az egész testünket. Felpezsdítő érzés remek napindító egészséges szervezetünk záloga.

 

8:30 - 8:45 Öt tibeti rírus
Öt ősi gyakorlat a Himalája fennsíkjáról származó titok. Optimálisan egymáshoz hangolt gyakorlatokból álló program. Napi 10-20 perc már meghozza az eredményt. Felélénkül a keringésünk a hormonrendszerünk a szerveink életenergiával telnek meg. A csakráink szokásaink következtében gyakran kizökkennek az egyensúlyból, túl vagy alul működnek. Úgy nyerhetjük vissza fiatalos életérzésünket, vitalitásunkat ha aktiváljuk és egyensúlyba hozzuk a csakráink. Az Öt Tibeti éppen ezt a hatást éri el. 


Bach Zoltán:

Meridián torna / 5 tibeti rítus

Balance - 2019. 06. 23. Vasárnap 08:00-08:45

8:00 - 8:30 Meridián torna
Egészséges emberben az életenergia akadálytalanul kering, a 12 fő és a két középvonali meridiánban. Betegség állapotában a meridiánban elakad az energia. Ahhoz, hogy az egészséges állapot fenntartható legyen, mintegy napi 20 percet érdemes szánni a saját meridiánjaink szabad energia-áramlásának biztosítására. A gyakorlatsor különböző részekből áll. Három fontos meridiánponton akupresszúrázunk magunkat. Hasi légzést végzünk. A lábaink erejének fenntartása érdekében guggolunk. Átmozgatjuk a térdeket és végigpaskoljuk szinte az egész testünket. Felpezsdítő érzés remek napindító egészséges szervezetünk záloga.

 

8:30 - 8:45 Öt tibeti rírus
Öt ősi gyakorlat a Himalája fennsíkjáról származó titok. Optimálisan egymáshoz hangolt gyakorlatokból álló program. Napi 10-20 perc már meghozza az eredményt. Felélénkül a keringésünk a hormonrendszerünk a szerveink életenergiával telnek meg. A csakráink szokásaink következtében gyakran kizökkennek az egyensúlyból, túl vagy alul működnek. Úgy nyerhetjük vissza fiatalos életérzésünket, vitalitásunkat ha aktiváljuk és egyensúlyba hozzuk a csakráink. Az Öt Tibeti éppen ezt a hatást éri el. 

logo